.  Urząd Gminy Głowno
95-015 Głowno, ul. Kilińskiego 2
  
     szukaj
strona główna | moja sprawa| redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE:
Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Kamień
poka wszystkie dokumenty

Numer ogłoszenia: 228972 - 2011;                              data zamieszczenia: 03.08.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Kamień

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Głowno ,
ul. Jana Kilińskiego 2/4,
95-015 Głowno,
woj. łódzkie,
tel. 042 7191291,
faks 042 7192008.

    Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-glowno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Kamień.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Kamień o długości 1431,28 m.
- roboty pomiarowe + powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna - 1431,28 m
- zasypanie, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym - 200 m3
- regulacja pionowa studzienek (skrzynek) wodociągowych - 7 szt.
- profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni - 4607,00 m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - 4607,00 m2
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) gr. 5 cm = 4317,00 m2
- wyrównanie poboczy z uzupełnieniem. Materiał destrukt bitumiczny lub kliniec kamienny 0-31,5 mm - 143,2 m3
- profilowanie i zagęszczenie poboczy - 1432 m2
- wykonanie oznakowania znak A-7 - 2szt 
Szczegółowy opis wykonania zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na spełnienie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 1 (wzór )
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1-2 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 (wzór)
c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr do SIWZ

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na spełnienie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
Zamawiający wymaga wykazania minimum 2 robót o wartości brutto minimum 400.000 zł każda, odpowiadających przedmiotowi zamówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ. (wzór) Warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie.

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na spełnienie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: wykazu maszyn i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania nimi wg załącznika nr 8 (wzór). Wykonawca powinien dysponować następującymi maszynami: wytwórnia mas bitumicznych, walec wibracyjny samojezdny, równiarka samojezdna, spychokoparka, rozkładarka mas bitumicznych, samochód samowyładowawczy,

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz ze złożeniem oświadczenia, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (wg załącznika nr 5do SIWZ. Zamawiający wymaga wskazanie minimum kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania w zakresie robót drogowych z minimalnym doświadczeniem - 3 lat na stanowisku kierownika budowy po uzyskaniu uprawnień.(Załączyć kopię uprawnień i przynależność do izby)

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na spełnienie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: - informacji z banku, ze dysponuje kwotą co najmniej 400 000 zł na wykonanie zamówienia. (środki finansowe lub zdolność kredytowa).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
        koncesję, zezwolenie lub licencję
        wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 
         wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
        informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
        opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
        oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
        aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
        nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
        nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
        nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina-glowno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowno, 95-015 Głowno, ul. Kilińskiego 2, pok. 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

19.08.2011 godzina 10:00,

miejsce:
Urząd Gminy Głowno,
95-015 Głowno,
ul. Kilińskiego 2,
pok. 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 
informacje udostępnił:Sekretariat
data udostępnienia: 2011-08-03 12:57:55
ostatnia modyfikacja: Sekretariat 2011-11-30 19:17:42 »
drukuj wyślij link  

Dokumenty do pobrania:
 Kamień - wzór umowy
 Kamień - specyfikacja istotnych warunków zamówienia
 Kamień - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
 Kamień - Formularz ofertowy
 Kamien - Oświadczenie o spelnieniu warunkow udziału w postępowaniu
 Kamien - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
 Kamien - Wykaz robót budowlanych
 Kamien - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca
 Kamien - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
 Kamien - Opis techniczny do projektu
 Kamien - przekroj konstrukcyjny
 Kamien - Kosztorys ofertowy
 Kamień - przedmiar robót
 Kamień - Plan zagospodarowania terenu 1
 Kamień - Plan zagospodarowania terenu 2
 Kamień - Plan zagospodarowania terenu 3
 Kamień - Przekrój podłużny 1
 Kamień - Przekrój podłużny 2
 Kamień - Przekrój podłużny 3
wszystkie dokumenty >>
 
 
. .
BIP - liczba wejść: 70131