Znak sprawy: SG.2510.1.2015 
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT 
Dane Zamawiającego:  GMINA GŁOWNO z siedzibą przy ul. Kilińskiego 2,  95-015 Głowno powiat zgierski woj. łódzkie tel. 42/ 719 12 91, 42 /719 13 54;  fax: 42/ 719 20 08 e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl www.gmina-glowno.pl 
zaprasza do składania ofert na: „Roboty budowlane w budynku Urzędu Gminy Głowno wg załączonych przedmiarów robót” 1.Termin realizacji zamówienia:  1) wrzesień  2015 r.– roboty budowlane w  Gabinecie Wójta  2) października 2015 r. – roboty budowlane w  pomieszczeniach Urzędu Gminy. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wg załączonych przedmiarów 3.Istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:  Zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia. 4.Warunki jakie winien spełnić Wykonawca:  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 5.Wykaz oświadczeń lub dokumentów:  1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1.  2) Oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 22 ust. 1, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.  3) Oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.  4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4). Co najmniej dwie roboty muszą obejmować wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych wewnętrznych, w tym posadzkowych, tynkarskich, malarskich o łącznej kwocie 100 tyś. zł. Dowodami, o których mowa wyżej są:           1) poświadczenie,           2) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1).  5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5).  6) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.  6.Sposób przygotowania oferty:  Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. 7.Oferty należy składać do dnia 02 września 2015 r. do godz. 15 00 w sekretariacie Urzędu Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2 (pokój nr 8) osobiście lub listownie.  8.Oferty będą oceniane według kryterium:         95% - cena oferty ,        05% - termin wykonania  9.Pracownicy  merytoryczny odpowiedzialny za realizację zadania:  1)  Urbanowicz Stanisław – Specjalista ds. gospodarki wodnej 2)  Szkup Jolanta           - Sekretarz Gminy 10.Termin związania ofertą: 30 dni od dnia składania ofert . Potencjalni wykonawcy zainteresowani realizacja zadania mogą dokonać oględzin i pomiarów robót budowlanych po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o zamówienie publiczne w formie zapytania ofertowego bez podania przyczyny. 
 
 
Załączniki:  1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 - wzór 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust.1 - wzór 4. Wykaz wykonywanych projektów - wzór 5. Wykaz osób - wzór 6. Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - wzór 7. Projekt umowy 8. Przedmiar robót.zip  |