.  Urząd Gminy Głowno
95-015 Głowno, ul. Kilińskiego 2
  
     szukaj
strona główna | moja sprawa| redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE:
Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa drogi do wsi Piaski Rudnickie - Etap I
poka wszystkie dokumenty

Numer ogłoszenia: 334140 - 2010;                               Głowno, dnia 18.10.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Głowno,
ul. Jana Kilińskiego 2/4,
95-015 Głowno,
woj. łódzkie,
tel. 042 7191291,
faks 042 7192008.

    * Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-glowno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi do wsi Piaski Rudnickie - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi do wsi Piaski Rudnickie o długości 889,00 m. Inwestycja realizowana będzie na podstawie art.11a ust.1, art. 11f ust.1, art. 12 ust.1, art.17 ust.1 i 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz.U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późniejszymi zmianami)
2. Budowa polega na wykonaniu następujących robót:
a) roboty pomiarowe + powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna - 889 mb.
b) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4195 m².
c) podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna grubości 15 cm po zagęszczeniu - 1325 m²
d) podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna grubości 10 cm po zagęszczeni - 2870 m²
e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na całej długości, grubość warstwy 4 cm po zagęszczeniu 3990 m²
f) Plantowanie poboczy. Wyrównanie z uzupełnieniem Materiał kliniec kamienny 0-31,5 - 129,8 m³. g) profilowanie i zagęszczenie poboczy - 1298 m². h) ustawienie znaków drogowych - szt. 3
3. Szczegółowy opis wykonania zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

    * Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    *

      III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
          o

            Na spełnienie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 1 (wzór )
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1-2 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 (wzór)
c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr do SIWZ.
    *

      III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
          o

            Na spełnienie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający wymaga wykazania minimum 2 robót o wartości brutto minimum 300.000 zł każda, odpowiadających przedmiotowi zamówienia wg załącznika nr 3 do SIWZ. (wzór) Warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie.
    *

      III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
          o

            Na spełnienie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: - wykazu maszyn i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania nimi wg załącznika nr 4 (wzór).Wykonawca powinien dysponować następującymi maszynami: walec wibracyjny samojezdny, równiarka samojezdna, rozkładarka mas bitumicznych, samochód samowyładowawczy.
    *

      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
          o

            Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz ze złożeniem oświadczenia, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (wg załącznika nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga wskazanie minimum kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania w zakresie robót drogowych z minimalnym doświadczeniem - 3 lat na stanowisku kierownika budowy po uzyskaniu uprawnień.(Załączyć kopię uprawnień i przynależność do izby).
    *

      III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
          o

            Na spełnienie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: - informacji z banku, ze dysponuje kwotą co najmniej 400 000 zł na wykonanie zamówienia (środki finansowe lub zdolność kredytowa).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    *

      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
          o wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
          o wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
          o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
          o informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    *

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    *

      III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
          - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
          - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    *

      III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
          o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
          o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
          o nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip.gmina-glowno.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Głowno,
95-015 Głowno,
ul. Kilińskiego 2,
pok. 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:00,
miejsce:
Urząd Gminy Głowno,
95-015 Głowno,
ul. Kilińskiego 2,
pok. 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Zapytania do treści SIWZ.

Dotyczy:  Budowy drogi do wsi Piaski Rudnickie – Etap I. Numer sprawy: 341/7/2010,


Na podstawie pkt. VII.3.1)  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wpłynęły do
zamawiającego następujące zapytaniami do treści SIWZ:

1. Prosimy o przekazanie wykonawcom mapy z lokalizacją drogi.
     
Odpowiedź: Zamawiający nie posiada mapy z lokalizacją drogi ponieważ jest to działka leśna bez wydzielenia pasa drogowego. Informujemy, że droga znajduje się na terenie miasta Głowna i odchodzi od ul. Kopernika naprzeciwko stadionu Stali Głowno.

2. W opisie projektu zagospodarowania pkt. 4 – Charakterystyka drogi, jest zapis, że spadki podłużne i spadki poziome są pokazane odpowiednio na przekroju podłużnym i planie zagospodarowania. Prosimy o przekazanie wykonawcom tych rysunków.
     
Odpowiedź: Przekrój podłużny i plan zagospodarowania zamiesczamy  poniżej.

3.  Prosimy o przekazanie dokumentacji, o której mowa w pkt. 1.5.2.1 ST D-M.00.00.00., tj. brakujących rysunków 1, 2 i 3.

Odpowiedź: Plan orientacyjny rys. 1 i przekroje poprzeczne  rys. 3 do 3g znajdują się poniżej, rys. 2 – plan zagospodarowania przedstawiono w punkcie 2.

4.   W opisie do projektu zagospodarowania pkt. 4 jest zapis, że mają być wykonane  pobocza o szerokości 0,75 m, co daje ilość:  889m x 0,75m = 1335 m2. Natomiast w przedmiarze i opisie do projektu zagospodarowania terenu pkt. 5, jest ilość 1298m2 poboczy. Prosimy o wyjaśnienie.

Odpowiedź: Do wyceny ofertowej należy przyjąć ilość 1298 m

5.  W przedmiarze jest zapis, że pobocza należy wykonać z ”klińca 0-31,5”.  Kliniec to kruszywo łamane zwykłe o wielkości ziaren 4 – 31,5 mm, które zresztą nie nadaje się na pobocza, gdyż z uwagi na brak frakcji najdrobniejszych jest niemożliwe jego stosowne zagęszczenie. Druga część nazwy materiału na pobocza  „ 0-31,5” sugeruje, że winno to być kruszywo łamane o takiej właśnie frakcji. Natomiast w Opisie technicznym pkt. II (str. 10) znajduje się zapis, że pobocza należy wykonać z tłucznia, tj. zgodnie z definicją tłucznia, kruszywa łamanego zwykłego zwykle o wielkości ziaren 31,5 - 63mm. W innym miejscu dokumentacji, tj. ST D.06.03.01 – Uzupełnienie poboczy, w pkt. 2.2 Rodzaje materiału, specyfikacja odwołuje się do nie załączonych  materiałów, tj. specyfikacji ST D-05.01.00 „Nawierzchnie gruntowe” i ST D-05.01.01 „nawierzchnie gruntowe naturalne”.  Zatem w całej dokumentacji pojawiają się 4 różne materiały na pobocza.
Dodatkowo w/w ST D.06.03.01 mówi o uzupełnieniu, a nie wykonaniu poboczy. Podobnie w Przedmiarze w pkt. 6 – ELEMENT POBOCZE mowa jest o uzupełnieniu poboczy.
Prosimy o wyjaśnienie, jaki materiał należy wbudować w pobocza i czy należy uzupełnić istniejące pobocza, czy wykonać nowe pobocza ? Prosimy o załączenie stosownej ST.

Odpowiedź: Do wykonania poboczy należy zastosować kruszywo łamane o frakcji 0-31.5 mm. Należy uzupełnić istniejące pobocze.

6.   Z ilości podanych w przedmiarze wynika, że pobocze ma mieć grubość 10 cm ( 1298
m2 poboczy dla ilości materiału 129,8 m3 ). Natomiast w dokumentacji technicznej 
nie znaleźliśmy informacji o grubości pobocza. Prosimy o potwierdzenie, że pobocze 
ma mieć grubość 10cm lub podanie właściwej grubości pobocza.

Odpowiedź: Grubość warstwy tłucznia na poboczu ma wynosić 10 cm

7.   Prosimy o potwierdzenie, że na całej długości projektowanej drogi występuje grunt G1. Czy zamawiający wykonał badania podłoża ? Jeśli tak, to prosimy o załączenie badań 
geotechnicznych.

     
Odpowiedź: Na całej długości drogi występuje istniejąca nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5 mm

8.   Dotyczy ST D.05.03.05.B Warstwa ścieralna. Podane w pkt. 2.1 Wymagania wobec 
materiałów dla warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego  - wymagania wobec kruszyw (tablice 1,2 i 3 ) dotyczą wypełnienia dla kat. ruchu KR 3-4. Tymczasem projektowana droga jest kat. ruchu KR 2. prosimy o wyjaśnienie.
      
Odpowiedź: Należy zastosować warstwę ścieralną z betonu asfaltowego zgodnie z tablicami podanymi w ST D.05.03.05.B.

9.  Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy ilościami nawierzchni  z mieszanki 
mineralno-bitumicznej podanymi w różnych miejscach dokumentacji. W przedmiarze 
3990 m2, w pkt. III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia 2870 m2.
     
Odpowiedź: Podane w przedmiarze robót i SIWZ pkt. III ilości nawierzchni z mieszanki 
mineralno-bitumicznej są takie same i wynoszą 3990 m2 i taką ilość należy przyjąć do
wyceny.

10. W opisie technicznym, str. 9 Stan projektowany wprowadzone jest zróżnicowanie 
szerokości profilowania na odc. 0 – 265 tj. 5m , i na odc. 265 – 889, tj. 4,6 m. Ma to 
swoje konsekwencje w ilości ( szerokości ) układanej podbudowy : na odc. 0 – 265 jest
szerokość 5m ( ilość 1325 m2 ) i odc. 265 – 889  jest szerokość 4,6m. Prosimy o 
potwierdzenie, że pomimo zróżnicowania szerokości podbudowy na długości drogi 
należy wykonać na całej długości drogi nawierzchnię z mieszanki mineralno-
bitumicznej o szerokości 4,5m.

Odpowiedź: Na długości 864 m drogi wykonać  nawierzchnię z mieszanki mineralno-
bitumicznej o szerokości 4,5 m. Zmiana szerokości występuje na odcinku 25 m z 4,5 do 4,0 m.

11. W opisie technicznym pkt.5 – Stan projektowany znajduje się zapis, że projektuje się też rowy odwadniające. W innym miejscu dokumentacji mowa jest również o 
przepustach pod   zjazdami. Roboty te nie są ujęte w przedmiarze. Prosimy o 
potwierdzenie, że wykonanie rowów, przepustów pod zjazdami  i zjazdów nie należy do
zakresu przedmiotowego zadania lub jeśli należy o przekazanie przedmiaru tych robót, 
stosownych ST i rysunków.

     
Odpowiedź: Wymienione elementy w pytaniu jedenastym dotyczą II etapu budowy drogi, a zatem nie należy ich brać pod uwagę w etapie I. Nie są również zawarte w przedmiarze robót.

12. Dotyczy D-M.00.00.00. W pkt. 1.5.2.5 znajduje się zapis, że rysunki należy dostarczyć Inżynierowi. Czy słowo Inżynier należy rozumieć jako Inspektor nadzoru ?
      
Odpowiedź: Słowo Inżynier  należy rozumieć jako inspektor nadzoru.

13.  Dotyczy D-M.00.00.00. W pkt. 2.1 znajduje się zapis, że przed wbudowaniem 
jakichkolwiek materiałów, co najmniej na 3 tygodnie przed zaplanowanym ich
wykorzystaniem należy przedstawić je Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia. Z 
uwagi na żądany przez Zamawiającego termin zakończenia robót ( 30.11.2010r. )
prosimy o skrócenie tego terminu do 2 dni.
    
Odpowiedź: Biorąc pod uwagę krótki termin na wykonanie robót przyjmujemy termin do 2 dni
 
14. Czy Zamawiający dokonał już wyboru Inspektora nadzoru dla przedmiotowego zadania ? Jeśli tak uprzejmie prosimy o podanie jego imienia i nazwiska.
      
Odpowiedź: Wybór inspektora nadzoru nastąpi po przeprowadzonym przetargu na  wykonanie robót.

15. Czy zadanie ma być realizowane na Pozwolenie na budowę czy Zgłoszenie ?
     
Odpowiedź: Odpowiedź na to pytanie zawiera pkt. II.1.3) ogłoszenia o zamówienia i  pkt.III.2.1) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jest to decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.

16. Prosimy o wprowadzenie do umowy zapisu, że w przypadku nieuzasadnionego wstrzymania robót przez Inspektora nadzoru, np. w celu własnego zbadania próbek materiału – w przypadku jeśli badania tych próbek potwierdzą , że materiał spełnia wymagania ST, czy zwlekania z odbiorem robót zanikających, wykonawcy będzie przysługiwało prawo do dodatkowego wynagrodzenia z tytułu poniesionych strat ( postój sprzętu i ludzi, dłuższy czas ochrony terenu budowy, nadzoru, itd.)
      
Odpowiedź: Nie wyrażamy zgody na wprowadzenie takiego zapisu.

17.  W przypadku opisanym w § 5 pkt. 3 Umowy, w sytuacji, gdy roboty zostaną ukończone po 31.12.2010r. wykonawca zobligowany będzie ustawą do wystawienia faktury z VAT 23%. Składając ofertę w tym roku do ceny netto doliczamy VAT 22%. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający ma zabezpieczone środki na ustawowo zwiększony podatek VAT.
      
Odpowiedź: W przypadku wykonania robót w roku 2011 rozliczenie inwestycji dokonane zostanie zgodnie z obowiązującymi przepisami.


                                                                                                             Wójt Gminy
                                                                                                           Marek Jóźwiak

 
informacje udostępnił:Sekretariat
data udostępnienia: 2010-10-18 10:24:55
ostatnia modyfikacja: Sekretariat 2011-05-27 10:16:52 »
drukuj wyślij link  

Dokumenty do pobrania:
 Przekrój konstrukcyjny -8
 Przekrój konstrukcyjny -7
 Przekrój konstrukcyjny -6
 Przekrój konstrukcyjny -5
 Przekrój konstrukcyjny -4
 Przekrój konstrukcyjny -3
 Przekrój konstrukcyjny -2
 Przekrój konstrukcyjny -1
 Przekrój podłużny
 Plan zagospodarowania terenu
 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
 Opis do projektu zagospodarowania
 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
 Wykaz robót budowlanych
 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
 Wykaz osób, które będę wykonywać zamówienie
 Formularz ofertowy wykonawcy
 Wzór umowy
 Specyfikacja techniczna - Etap 1
 Przedmiar robót - Etap 1
 Opis techniczny
 Kosztorys ofertowy - Etap 1
 Informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia
wszystkie dokumenty >>
 
 
. .
BIP - liczba wejść: 70131