.  Urząd Gminy Głowno
95-015 Głowno, ul. Kilińskiego 2
  
     szukaj
strona główna | moja sprawa| redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE:
Zaproszenie do skadania ofert - Roboty budowlane w budynku Urzędu Gminy Głowno wg załączonych przedmiarów robót

Znak sprawy: SG.2510.1.2015

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Dane Zamawiającego:
GMINA GŁOWNO
z siedzibą przy ul. Kilińskiego 2,
95-015 Głowno
powiat zgierski woj. łódzkie
tel. 42/ 719 12 91, 42 /719 13 54;
fax: 42/ 719 20 08
e-mail:
sekretariat@gmina-glowno.pl
www.gmina-glowno.pl

zaprasza do składania ofert na:
„Roboty budowlane w budynku Urzędu Gminy Głowno wg załączonych przedmiarów robót”
1.Termin realizacji zamówienia:
1) wrzesień  2015 r.– roboty budowlane w  Gabinecie Wójta
2) października 2015 r. – roboty budowlane w  pomieszczeniach Urzędu Gminy.
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wg załączonych przedmiarów
3.Istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:
Zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia.
4.Warunki jakie winien spełnić Wykonawca:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
5.Wykaz oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1.
2) Oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 22 ust. 1, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.
3) Oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4). Co najmniej dwie roboty muszą obejmować wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych wewnętrznych, w tym posadzkowych, tynkarskich, malarskich o łącznej kwocie 100 tyś. zł. Dowodami, o których mowa wyżej są:
          1) poświadczenie,
         2) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1).
5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5).
6) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6.
Oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
6.Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
7.Oferty należy składać do dnia 02 września 2015 r. do godz. 15 00
w sekretariacie Urzędu Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2 (pokój nr 8) osobiście lub listownie.
8.Oferty będą oceniane według kryterium:
       95% - cena oferty ,
       05% - termin wykonania
9.Pracownicy  merytoryczny odpowiedzialny za realizację zadania:
1)  Urbanowicz Stanisław – Specjalista ds. gospodarki wodnej
2)  Szkup Jolanta           - Sekretarz Gminy
10.Termin związania ofertą: 30 dni od dnia składania ofert .
Potencjalni wykonawcy zainteresowani realizacja zadania mogą dokonać oględzin i pomiarów robót budowlanych po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o zamówienie publiczne w formie zapytania ofertowego bez podania przyczyny.


Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 - wzór
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust.1 - wzór
4. Wykaz wykonywanych projektów - wzór
5. Wykaz osób - wzór
6. Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - wzór
7. Projekt umowy
8. Przedmiar robót.zip

 
informacje wprowadził:Sekretariat
informacje wytworzył:Jolanta Szkup
data ostatniej modyfikacji: 25 Sierpnia 2015 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 70129